Het begin van onze studiereis naar Italië: Innsbruck

12 februari 2017 - Maastricht, Nederland

Hallo allemaal wij zijn Gwyneth en Kim. Wij volgen de opleiding Toerisme op het ROC Leeuwenborgh in Maastricht. Wij zijn 3e jaars studenten en wij hebben ons samen met een aantal klasgenoten opgegeven voor de studiereis naar Italië. Tijdens deze studiereis bezochten wij binnen een week de hoogtepunten van Italië. Onze reis begon op zondag 12 februari.

Dag 1: Zondag 12 februari

​Om 07:45 uur hebben we ons allemaal verzameld bij school. Om 08.00 uur zijn we vertrokken met de bus vanuit Maastricht op weg naar onze eerste stop van onze rondreis, Innsbruck.
Na twee tussenstops kwamen we om 18.30 uur aan in ons hotel, het Alpinpark hotel, in Innsbruck.
​Iedere leerling kreeg tijdens de reis een taak en bij het eerste hotel hebben twee leerlingen de kamerindelingen gemaakt en de hele groep ingecheckt in het hotel.
​Rond 19:15 uur zijn we met z'n alle door het centrum van Innsbruck gelopen en mochten daarna zelf ergens gaan eten. Wij hebben samen met Mirte en Diba gegeten bij de Stiftskeller. Na dit lekker avondmaal zijn we terug gelopen naar het hotel en zijn we vroeg gaan slapen omdat de volgende dag weer een lange reis werd.