De achtste bestemming: Milaan

18 februari 2017 - Milaan, Italië

Dag 7: Zaterdag 18 februari

Op onze laatste ochtend van deze geweldige reis hebben wij ons verslapen, maar dat is helemaal goed gekomen. We klommen weer in de bus om naar de laatste bestemming te gaan: Milaan. Na een busritje kwamen we aan en maakten we met z'n allen een wandeling naar de Kathedraal van Milaan. Er werd ons verteld dat we deze ook van binnen konden bekijken en beklimmen naar een uitzichtpunt als we dat wilden. Dat wilden we wel, en daarom moesten we om 15 uur ons weer verzamelen. We kregen weer vrije tijd en zijn wat gaan rondwandelen, lekker wat gaan winkelen en heerlijk gegeten. Om 15 uur waren we weer bij de Kathedraal, maar helaas was de wachtrij zo'n anderhalf uur, waardoor we dat niet meer zouden redden. Dit vond ik eigenlijk wel jammer. Dus kregen we weer even wat vrije tijd.
In het begin van de avond sprongen we in de bus, en we installeerden ons voor de lange terugreis.
Met een paar stops tussendoor, kwamen we uiteindelijk rond half 7 's ochtends weer aan in Maastricht. Met een hoop prachtige herinneringen aan deze geweldige studiereis!